Vymazat filtr

Zpět

Traktory

Traktor Kubota M5091

71kW (95 HP)
95 k / 318 Nm, úsporný motor Kubota V3800-CR-TIEF4 Common Rail.
Převodovka 36V/36R, Eco Speed.
Univerzální traktor pro zemědělství, komunální sféru, ideální v kombinaci s čelním nakladačem.
Vyroben v Japonsku!
Dostupnost: na dotaz

Představujeme Vám novinku firmy Kubota, sérii M 5001, která zahrnuje modely M5091 a M5111. Tyto nové traktory byly přepracovány a v mnoha ohledech vylepšeny a vybaveny řadou nových funkcí:

Nový design, nová prostornější kabina s vylepšenou ergonomií pro ještě snadnější a pohodlnější ovládání, výkonné motory s vysokotlakým vstřikováním Common Rail pro čisté a úsporné spalování. Traktory M5001 se vyznačují vysokým výkonem, snadnou ovladatelností, úsporou paliva a nízkými emisemi.

Motory - elektronicky řízený vysokotlaký systém Common Rail (CRS), ve spojení s 4-ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování (E-CDIS) nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Motory byly speciálně navrženy pro použití v zemědělských traktorech.

Filtr pevných částic (DPF) a diesel oxidační katalyzátor (DOC) snížují škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy. Constant RPM Management u motorů traktorů série M 5001 je elektronický systém automatického nastavení konstantních otáček. Po jeho zapnutí motor udržuje konstantní navolené otáčky i při změně zatížení.

Plně synchronizovaná 6-stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebné při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimiž traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad, včetně plazivých rychlostí. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. M5091 a M5111 jsou vybaveny zámkem převodovky samostatnou pákou při parkování. Vícelamelová mokrá spojka zaručuje dlouhou životnost.

Novinkou u traktorů M5001 je elektrohydraulický reverz, který umožňuje ještě snadněji než dříve změnu směru jízdy vpřed a vzad. Páka reverzoru je umístěna na sloupku volantu ve snadném dosahu obsluhy. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.

Nově navržená kabina série M5001 byla zcela přepracována. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Nově přibylo i panoramatické střešní okno. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Oproti předchůdci sérii M60 je kabina širší o 18 cm. Díky tomu je jízda pohodlná i ve dvou. Standardně je dodávána klimatizace a se 6ti nastavitelnými výdechy v přístrojové desce lze snadno dosáhnout optimálního proudění vzduchu. Brzdný systém - traktory Kubota jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.

Hydraulika - traktory série M60 jsou vybaveny hydraulickým čerpadlem o výkonu 64.4 l/min při tlaku 196 bar. "Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4.100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky." Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit na 3 + ventil s regulací průtoku.

Samosvorný diferenciál - standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.

Přední náprava - pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače.

Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 4,2 m a velké světlé výšky stroje.

Technická data

Motor V3800-CR-TIEF4 
Kapacita palivové nádrže 105 l
Celková délka 4045 mm
Celková výška 2645 mm
Převodovka manuální, synchronizovaná 36 vpřed / 36 vzad 6 rychlostních stupňů 2st. násobič pod zatížením reverzní řazení pod zatížením eko 40km/h 
Uzávěra diferenciálu elektrohydraulická uzávěrka zadní nápravy s AUTO režimem samosvorný diferenciál přední nápravy 
Výkon ECE-R24 71 (95 HP) kW (PS)
Maximální rychlost 40 km/h
Konstrukce 4 válec, kapalinou chlazený, přeplňovaný, 4 ventily/ válec, Common Rail vstřikování, SCR + DPF 
Výkon hydraulického čerpadla 64 l/min
Kategorie II 
Zvedací síla na konci spod. ramene 4100 kg
Světlá výška 455 mm
Tříbodový závěs rychloupínací s teleskopickými stabilizátory 
Rozchod kol - vpředu 1560 - 1660 mm
Rozchod kol - vzadu 1440 - 1790 mm
Jízdní skupiny 3 rozsahy (silniční/polní/plazivé) 
Typ PTO lamelová spojka v olejové lázni s brzdou, elektrohydraulické ovládání 
Otáčky PTO 540 / 540E (540 / 1000 - volitelné) ot./min
Počet standardních vnějších hydraulických okruhů 2 standard (3 volitelně) 
Rozvor 2250 mm
Pohotovostní hmotnost 3420 kg
Průměr otáčení bez brzd 4,2 m
Kapacita nádrže na AdBlue 12 l
Zdvihový objem 3769 cm3
Celková šířka 2195 mm
Používané pneumatiky 360/70 R24 vpředu; 480/70 R34 vzadu 
Pohon přední nápravy lamelová spojka v olejové lázni, elektrohydraulické ovládání, automatické zapínání při brzdění 
Zatím zde není žádné hodnocení zboží

filter collapse